یزدفردا "سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی"پلیس فتا"جانشین پلیس فتا استان کرمانشاه از دستگیری فردی که به دلیل انتقام جویی اقدام به انتشار تصاویر خانوادگی دیگران در فضای مجازی کرده بود ،خبر داد.

 به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا" سرهنگ پاسدار"کرم انگزی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی شکایت خانم جوانی مبنی بر انتشار عکس های خصوصی وی در یکی از شبکه های اجتماعی توسط فرد یا افرادی نامعلوم ،پرونده تشکیل و بررسی آن در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت:شاکیه در گفت وگو با کارگاهان این پلیس پرده از جرمی دیگر برداشت و بیان کرد در دانشگاه محل تحصیلش گوشی همراه وی که تعدادی عکس خانوادگی در آن ذخیره شده بود به سرقت رفته که پس از گذشت چند هفته شخصی ناشناس ضمن تهدید به انتشار تصاویر درخواست روابط غیر اخلاقی داشته که به دلیل بی توجهی وی ، شخص ناشناس اقدام به انتشار تصاویر کرده است.

این مقام انتظامی اظهار داشت:ماموران با انجام بررسی های فنی و تحقیقات گسترده ،فردی را در این زمینه شناسایی و پس اخذ مجوز از مقام قضائی ،متهم را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردندکه وی در تحقیقات مقدماتی به جرم خود معترف و در  اعترافات خود گفت :"هم کلاس شاکی می باشم که به وی پیشنهاد ازدواج دادم اما وی قبول نکرد به همین دلیل به قصد انتقام با همکاری یکی از دوستانم اقدام به سرقت گوشی وی و ضمن تهدید به انتشار تصاویر، به وی  پیشنهاد بی شرمانه دادم  که چون شاکیه نپذیرفت تصاویر شخصیش در شبکه های اجتماعی منتشر کردم".

جانشین پلیس فتا استان کرمانشاه در پایان ضمن اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: فضای مجازی فضایی گسترده اما قابل رصدو پی گیری می باشد و هیچگونه فعالیتی از چشمان تیز بین کارشناسان  این پلیس مخفی نخواهد ماند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا